• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38511
+
-

برنامه‌های «علی منصور» برای ذوب‌آهن

گپ
برنامه‌های «علی منصور» برای ذوب‌آهن

نوید دانازاده|‌  اصفهان - خبرنگار:

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با امید و آرزوی فراوان به اصفهان آمده تا بتواند به همراه تیم جدیدش نتایج خوبی در این فصل از رقابت‌های لیگ بگیرد. البته این سرمربی جوان به‌خوبی می‌داند که کاری بسیار سخت در ادامه فصل در پیش رو دارد و بقیه مدعیان هم مانعی بزرگ برای موفقیت ذوب آهن هستند. منصوریان در گفت‌و‌گو با همشهری در مورد شرایط ذوب آهن و برنامه‌های خود صحبت کرد.


به نظر می‌رسد که با شناخت کامل ذوب آهن را انتخاب کردید. برنامه‌هایتان در آینده چیست؟

ذوب آهن تیمی باسابقه در فوتبال ایران است که مدیریت بسیار خوبی هم دارد، ولی در این فصل به دلایلی نتوانسته مطابق انتظار هواداران نتیجه بگیرد. البته کادر فنی قبلی تیم زحمات بسیار زیادی برای تیم کشیده و سعی می‌کنیم با تغییر تفکر بازیکنان بتوانیم در لیگ به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

از لحاظ فنی هم تغییری در ترکیب تیم ایجاد خواهید کرد؟ 

فعلا در حال آشنایی با شرایط بازیکنان هستیم، ولی بدون شک با توجه به کیفیت بازیکنان ذوب آهن باید تلاش کنیم از ظرفیت موجود استفاده لازم را ببریم. بازی امروز در مقابل پارس جنوبی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید 3 امتیاز این مسابقه خانگی را کسب کنیم تا بتوانیم در ادامه فصل از نام ذوب آهن دفاع کنیم.

بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه خواهد شد؟ 

در حال حاضر، فرصت چندانی برای هماهنگی بین بازیکنان جدید و قبلی وجود ندارد و باید حداقل تا نیم‌فصل با همین شرایط ادامه دهیم و بعد از آن با توجه به نقاط ضعف تیم بازیکن جدید بخریم. البته باید بودجه باشگاه را هم در نظر بگیریم و سعی کنیم هزینه زیادی به ذوب آهن تحمیل نشود.

برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ای دارید؟ 

فعلا هدف‌گذاری ما موفقیت در بازی پلی‌آف است تا با عبور از این دو مرحله بتوانیم به مرحله گروهی راه پیدا کنیم و بعد در مورد رقبای خودمان برنامه‌ریزی کنیم. ولی با این شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند یک انگیزه بزرگ برای بازیکنان ذوب آهن باشد تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید